НЕОПХОДНА ДОКУМЕНТА ЗА ЗАКЉУЧЕЊЕ УГОВОРА
А) НОВИ КУПАЦ
Власницима нових некретнина за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом за домаћинства на гарантованом снабдевању, неопходна су следећа документа:
1. Захтев за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом – гарантовано снабдевање
2. Документа за идентификацију
3. Доказ о стеченом правном основу за упис права својине над објектом/доказ о стицању права коришћења објекта (купопродајни уговор/ решење о наслеђивању/уговор о поклону/уговор о закупу..)
4. Одобрење за прикључење - документ се добија у „Електродистрибуцији Србије“;
Б) ПРОМЕНА КОРИСНИКА
Да би нови власник непокретности променио постојећи уговор неопходно је да достави следећа документа:
1. Захтев за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом – гарантовано снабдевање
2. Документа за идентификацију
3. Доказ о стеченом правном основу за упис права својине над објектом/доказ о стицању права коришћења објекта (купопродајни уговор/ решење о наслеђивању/уговор о поклону/уговор о закупу..)
4. Решење из катастра или лист непокретности
Захтев за закључење уговора са пратећом документацијом, може се поднети:
- електронским путем на адресе:
· ugovaranje.ns@eps.rs
· ugovaranje.bg@eps.rs
· ugovaranje.kv@eps.rs
· ugovaranje.ni@eps.rs
· ugovaranje.kg@eps.rs
- лично на шалтерима ЕПС
- писаним путем на адресе
Након обраде поднетог захтева, гарантовани снабдевач закључиће уговор са купцем. Саставни део уговора су и Општи услови снабдевања eлeктричном eнeргиjом крајњих купаца са правом на гарантовано снабдевање.
Одмах након закључења уговора о потпуном снабдевању енергијом – гарантовано снабдевање, гарантовани снабдевач обавештава о томе оператора дистрибутивног система „Електродистрибуцију Србије“.